Előfordul, hogy a vásárlók elvesztik, vagy csak nem találják a jegyüket. A rendszerből minden már megvásárolt jegyet újra ki lehet küldeni.
Első körben fontos, hogy a jegyvásárló valamennyi megadott adatát elkérjük, az egyszerűbb beazonosítás végett:
- Név amire vette a jegyet
- E-mail cím, amit megadott
- Mikor vette a jegyet?
- Melyik eseményre vette a jegyet?
- Hány jegyet vett?
- Megadott számlázási cím
A rendszeren belül lépjünk be a „Reports”, majd az „Orders” végül a „Order Detail Report” menübe. Itt válaszd ki az eseményt, a körülbelüli időt amikor a jegyvásárlás történt, végül keresd ki a listából azt a személyt, akinek újra kell küldeni a jegyét.
A jegy újraküldéséhet kattints az „Order Id”-ra a megrendelésben, majd azon belül nyomj a „Receipt/Invoice” lenyíló sávra, majd kattints a „Resend Order Confirmation” gombot. És így újra küldi emailban a jegyet.
A jegy újraküldésének másik metódusa az, hogy a mellette lévő “Open Tickets” gombra kattintva a jegyeket tudjuk megnyitni, amiket pdf. fájlként lementve el tudjuk küldeni az ügyfeleknek.
Fontos: A vásárló ellenőrizze, hogy nem levélszemétbe került a jegye.