Ebben a fejezetben megmutatom hogyan lehet egy már megvásárolt jegyet visszautalni.
Fontos: A fő szabály az, hogy a pénznek ugyanazon az úton kell visszamennie mint ahonnan jött, vagyis a rendszerünkkel összekötött simple rendszeren keresztül.
A jegyár visszautalásnak két fontos lépése van:
- Visszautalni a pénzt
- Sztornózni a számlát
Lássuk lépésenként:
- A rendszeren belül: felül „Reports”, majd „Orders”, majd „Order Detail Reports”. Itt válaszd ki azt az eseményt ami kell és gombnyomás a „Done” -ra, majd „Continue”
- Ezután egy listában egyenként minden tranzakció megjelenik. A tranzakciókat egyenként kell visszafordítani
- Rányomsz az adott sor „Order ID” oszlopban lévő azonosítójára
- Ezután megnyílik adott ügyfél tranzakciója, részletezve
- Tranzakción belül először kattints a „Void Ticket” gombra. Ezzel visszateszi a „kosárba a jegyet”
- A pénz visszaküldéséhez a felül lévő „Edit Order” lenyíló sávból az „Issue a Refund” gombra nyomj
- Ezután válaszd ki, hogy minden díjat (kezelési költséggel együtt), vagy csak a jegy árát (kezelési költség nélkül), akarjátok-e visszaküldeni? „Yes”, ha minden díjat, „No” ha csak a jegyárat akarod visszaküldeni.
- Ha csak a jegyárat akarjátok visszautalni, akkor „No”, majd lenyíló sávban „Advanced” gombra kattintva megjelennek a tételek. Amellé tegyetek pipát, amit vissza akartok adni.
- Írjatok valami megjegyzést pl.: Elmaradt esemény miatt visszautalás, majd kattintsatok a „Submit Refund Request” gombra és utána erősítsétek meg a „Submit” gombbal a visszaküldést.
10. Számla sztornózása. A szamlazz-hu fiókon belül meg kell keresni a jegyvásárló számláját. Lenyitni a számlát, majd rákattintani a “Sztornózás” feliratra, amin továbblépve, a teljesítés dátumát (mindig az aznapi nap) beállítva meg is erősíthetjük a számla sztornózását.
+ Így bankkártya tranzakció fog történni, tehát a bankkártyára kerül vissza a pénz. Ha hibát dob ki az azért lehet, mert a vásárló bankkártyája, lejárt, lemondta, vagy valami probléma van vele.